vit

Hem Reservdelar Glödlampor Erbjudande Beställ Frågor Villkor Kontakt

 

 

Vanliga frågor

 

Fråga: Varför kommer denna gula list upp när jag går in på er hemsida och vad betyder den?

 

activex

 

Svar: Våra menyer använder sig av ett script. Detta script är inte farligt eller skadligt för din dator på något vis. När listen kommer upp, tryck på den och välj "Tillåt innehåll som har blockertas" och välj "Ja" på rutan som dyker upp. Då kommer vår sida att fungera optimalt. Detta skydd gäller enbart er som använder Internet Explorer.

 


 

Fråga: Säljer ni nya eller begagnade reservdelar?

 

Svar: Alla våra reservdelar och varor på hemsidan är nya.

 


 

Fråga: Hur levererar ni era varor?

 

Svar: Vi erbjuder två sätt att få sina beställda varor. Det första är att få det hemlevererat till självkostnadspris och det andra alternativet är att hämta det i vår butik. Klicka här för att se vår prislista vid hemleverans.

 


Fråga: Varför ser jag bara en liten del eller inget alls på anteckningsblocket som finns/skulle finnas ute till höger?

 

Svar: Med största sannolikhet beror detta på att du har för låg upplösning på din skärm. Det kan även bero på ett tekniskt fel när du kom till vår sida. Tryck här för att komma till rätt startsida. Om du fortfarande inte ser anteckningsblocket kan du prova att höja din skärmupplösning, maximera din webbläsare eller använd denna länk för att få upp anteckningsblocket i ett seperat fönster.

 


 

Fråga: Jag har skickat in en beställning men har inte fått en bekräftelse på det. Ska jag skicka in en ny beställning?

 

Svar: Vårt mål är att vi ska ha din beställning klar inom 24h (vardagar, ej helg) från det att du har gjort din beställning. Har du inte fått din bekräftelse innan dess ber vi dig kontakta oss. Uppgifter om hur du ska få tag i oss finns på vår kontaktsida.

 


 

Fråga: Jag hittar inte mitt bilmärke/bilmodell eller reservdelen som jag letar efter. Erbjuder ni andra produkter än de som finns listade på hemsidan?

 

Svar: Vi försöker lista så många produkter som möjligt. Skulle du inte hitta det du söker på vår sida så tveka inte att kontakta oss. Beskriv vad det är du är ute efter så ska vi försöka hjälpa dig att få hem det.

 


 

Fråga: Jag vill reklamera en vara. Hur gör jag?

 

Svar: Tillvägagångssätt vid reklamationer finns under våra villkor

 


 

Fråga: Där finns bara tio beställningsrutor, men jag ska göra en större beställning. Är det möjligt?

 

Svar: Din beställning kan bestå av mer än tio olika produkter. Notera artikelnummer och antal på produkterna du vill beställa och kontakta oss via telefon eller mail så gör vi din beställning.

 


 

Fråga: Är era priser på hemsidan med eller utan moms?

 

Svar: Alla priser på vår hemsida är inklusive moms.

 


 

Fråga: Hur hittar jag till er butik när jag har valt att hämta mina beställda varor där?

 

Svar: Titta under kontakt för att hitta adressen till vår butik, där finns även en karta som leder dig rätt.